За конференцията
ЧЕТВЪРТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ
"СТРАТЕГИЧЕСКО ПЛАНИРАНЕ И МАРКЕТИНГ
В ДИГИТАЛНИЯ СВЯТ"
Университет за национално и световно стопанство
Катедра "Маркетинг и стратегическо планиране"
28 ноември 2024 г.
10:00 ч. Голяма конферентна зала на УНСС и онлайн в MS Teams
Уважаеми дами и господа,
От името на Програмния комитет имам честта и удоволствието да Ви поканя да вземете участие в Четвъртата международна научна конференция "Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят". Конференцията ще се проведе на 28 ноември 2024 г. в УНСС, София и онлайн в MS Teams.
Конференцията се организира от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ на Университет за национално и световно стопанство гр.София в партньорство с:
- Aleksandër Moisiu University of Durrës – Albania;
- Mediterranean University of Albania - Tirana – Albania;
- University of Elbasan - Albania
- Ivane Javakhishvili Tbilisi State University - Georgia
- Финансово - гуманитарный факультет - Университет Григория Сковородіь в Переяслаяве – Украйна;
- Taras Shevchenko National University of Kyiv - Украйна;
- Police Academy of the Czech Republic in Prague;
- School of Economics, Devi Ahilya Vishwavidyalaya, Indore, M.P., India
Основната цел на организирания научен форум е да представи, през призмата на стратегическото планиране и маркетинга, основните възможности и предизвикателства пред съвременното общество в ерата на дигитализация и цифровизация. Организираният форум цели да обхване въпроса така, както дигиталният свят обхваща всички управленски равнища (фирмено, регионално, национално и международно) и различни техни аспекти (маркетинг, планиране, финанси, образование и здравеопазване и т.н.).
Тематичните направления, въхру които се фокусира конференцията тази година са:
- Влияние на дигиталната трансформация върху стратегическото планиране ;
- Интеграция на традиционните и дигиталните падходи за стратегическо планиране;
- Роля на информацията и анализите в дигиталната ера;
- Дигитални маркетингови стратегии и практики;
- Изкуственият интелект в маркетинга;
- Дигиталният маркетинг (маркетинг в социалните мрежи, е-маркетинг, инфлуенсър маркетинг, омниканален маркетинг) в развиващите се пазари;
- Стратегически перспективи в дигиталния свят.
Самостоятелна секция в Конференцията е предвидена за участие на студенти (бакалавърска и магистърска степен на обучение) и докторанти, където ще могат да представят резултатите от своите изследвания.
Представените на научната конференция доклади на български език, преминали научно рецензиране, ще бъдат публикувани в сборник от конференцията със собствен ISBN.
Работни езици на конференцията:
- Български език
- Английски език
Желая Ви активно и ползотворно участие в конференцията!
Проф. д-р Христо Катранджиев,
Председател на Програмния съвет на конференцията