За конференцията
ПЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ
"СТРАТЕГИЧЕСКО ПЛАНИРАНЕ И МАРКЕТИНГ 
В ДИГИТАЛНИЯ СВЯТ"
 
Университет за национално и световно стопанство
Катедра "Маркетинг и стратегическо планиране"
25 ноември 2025 г.
10:00 ч. Голяма конферентна зала на УНСС и онлайн в MS Teams
Уважаеми дами и господа,
От името на Програмния комитет имам честта и удоволствието да Ви поканя да вземете участие в Петата международна научна конференция "Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят". Конференцията ще се проведе на 25 ноември 2025 г. в УНСС, София и онлайн в MS Teams.
Конференцията се организира от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ на Университет за национално и световно стопанство гр.София в партньорство с:
- Aleksandër Moisiu University of Durrës – Albania;
 - Mediterranean University of Albania - Tirana – Albania;
 - University of Elbasan - Albania
 - Ivane Javakhishvili Tbilisi State University - Georgia
 - Финансово - гуманитарный факультет - Университет Григория Сковородіь в Переяслаяве – Украйна;
 - Taras Shevchenko National University of Kyiv - Украйна;
 - Police Academy of the Czech Republic in Prague;
 - School of Economics, Devi Ahilya Vishwavidyalaya, Indore, M.P., India
 
Основната цел на организирания научен форум е да представи, през призмата на стратегическото планиране и маркетинга, основните възможности и предизвикателства пред съвременното общество в ерата на дигитализация и цифровизация. Организираният форум цели да обхване въпроса така, както дигиталният свят обхваща всички управленски равнища (фирмено, регионално, национално и международно) и различни техни аспекти (маркетинг, планиране, финанси, образование и здравеопазване и т.н.).
Тематичните направления, въхру които се фокусира конференцията тази година са:
- Влияние на дигиталната трансформация върху стратегическото планиране ;
 - Интеграция на традиционните и дигиталните падходи за стратегическо планиране;
 - Роля на информацията и анализите в дигиталната ера;
 - Дигитални маркетингови стратегии и практики;
 - Изкуственият интелект в маркетинга;
 - Дигиталният маркетинг (маркетинг в социалните мрежи, е-маркетинг, инфлуенсър маркетинг, омниканален маркетинг) в развиващите се пазари;
 - Стратегически перспективи в дигиталния свят.
 
Самостоятелна секция в Конференцията е предвидена за участие на студенти (бакалавърска и магистърска степен на обучение) и докторанти, където ще могат да представят резултатите от своите изследвания.
Представените на научната конференция доклади на български език, преминали научно рецензиране, ще бъдат публикувани в сборник от конференцията със собствен ISBN.
Работни езици на конференцията:
- Български език
 - Английски език
 
Желая Ви активно и ползотворно участие в конференцията!
Проф. д-р Христо Катранджиев,
Председател на Програмния съвет на конференцията